-
Regulaminy
Regulamin Sklepu Internetowego
I. Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę ASAMIGAME, z siedzibą w Piłsudskiego7,Sandra Kozubek zwaną dalej „Sprzedawcą”. Działalność niezarejestrowana.
Regulamin jest dostępny nieprzerwanie na stronie internetowej sklepu i może być w każdej chwili pobrany, zapisany lub wydrukowany.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów pochodzących z hurtowni oraz innych dostawców na terytorium Polski i innych krajów zgodnie z ofertą dostępną na stronie sklepu.
Użytkownikiem sklepu może być każda osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która spełnia warunki korzystania ze sklepu.
II. Oferta i Ceny
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą od legalnych dostawców, w tym hurtowni.
Ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, przeprowadzania i odwoływania promocji oraz wprowadzania w nich zmian.
Koszty dostawy są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i są podawane podczas składania zamówienia.
III. Składanie Zamówień
Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej sklepu, wybierając produkty, dodając je do koszyka oraz dokonując płatności za pomocą dostępnych metod.
Zamówienie uważa się za złożone z chwilą potwierdzenia przez Klienta wszystkich danych oraz zatwierdzenia zamówienia.
Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji drogą mailową. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeżeli podane dane są niepełne lub błędne.
IV. Płatności
Klient ma do wyboru różne formy płatności:płatności elektroniczne (np. PayU, Przelewy24), kartą kredytową/debetową, lub płatność za pobraniem.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie Sprzedawcy, z wyjątkiem płatności za pobraniem.
V. Dostawa
Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich, Poczty Polskiej lub innych dostępnych przewoźników na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności towaru i wybranego sposobu dostawy. Dokładny termin realizacji podany jest w potwierdzeniu zamówienia.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania firm kurierskich lub innych przewoźników.
W momencie odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu opakowania i towaru w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody i zgłosić to Sprzedawcy.
VI. Prawo Odstąpienia od Umowy
Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową lub pocztową.
Towar zwracany musi być kompletny, w stanie niezmienionym i nieużywanym, z wyjątkiem sytuacji, gdy towar został użyty w zakresie koniecznym do sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
VII. Reklamacje i Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub Sprzedawcy, zgodnie z przepisami prawa.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wad fizycznych towaru lub niezgodności towaru z umową.
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową lub pisemną, podając opis wady oraz dowód zakupu.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać wymiany towaru na nowy, naprawy lub zwrotu pieniędzy.
Zwroty dokonujemy na adres email:biuro@handlosfera.pl
Dane do zwrotów:Handlosfera.pl, Gutkowo 79a, 11-041 Olsztyn.
VIII. Ochrona Danych Osobowych
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów i przetwarza je zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz wysyłania informacji marketingowych (za zgodą Klienta).
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
IX. Postanowienia Końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez publikację na stronie sklepu.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia [data] i dotyczy wszystkich zamówień złożonych po tym terminie.
I. Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę ASAMIGAME, z siedzibą w Piłsudskiego7,Sandra Kozubek zwaną dalej „Sprzedawcą”. Działalność niezarejestrowana.
Regulamin jest dostępny nieprzerwanie na stronie internetowej sklepu i może być w każdej chwili pobrany, zapisany lub wydrukowany.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów pochodzących z hurtowni oraz innych dostawców na terytorium Polski i innych krajów zgodnie z ofertą dostępną na stronie sklepu.
Użytkownikiem sklepu może być każda osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która spełnia warunki korzystania ze sklepu.
II. Oferta i Ceny
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i pochodzą od legalnych dostawców, w tym hurtowni.
Ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, przeprowadzania i odwoływania promocji oraz wprowadzania w nich zmian.
Koszty dostawy są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i są podawane podczas składania zamówienia.
III. Składanie Zamówień
Klient składa zamówienie za pośrednictwem strony internetowej sklepu, wybierając produkty, dodając je do koszyka oraz dokonując płatności za pomocą dostępnych metod.
Zamówienie uważa się za złożone z chwilą potwierdzenia przez Klienta wszystkich danych oraz zatwierdzenia zamówienia.
Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji drogą mailową. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeżeli podane dane są niepełne lub błędne.
IV. Płatności
Klient ma do wyboru różne formy płatności:płatności elektroniczne (np. PayU, Przelewy24), kartą kredytową/debetową, lub płatność za pobraniem.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie Sprzedawcy, z wyjątkiem płatności za pobraniem.
V. Dostawa
Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich, Poczty Polskiej lub innych dostępnych przewoźników na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności towaru i wybranego sposobu dostawy. Dokładny termin realizacji podany jest w potwierdzeniu zamówienia.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania firm kurierskich lub innych przewoźników.
W momencie odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu opakowania i towaru w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody i zgłosić to Sprzedawcy.
VI. Prawo Odstąpienia od Umowy
Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową lub pocztową.
Towar zwracany musi być kompletny, w stanie niezmienionym i nieużywanym, z wyjątkiem sytuacji, gdy towar został użyty w zakresie koniecznym do sprawdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
VII. Reklamacje i Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub Sprzedawcy, zgodnie z przepisami prawa.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wad fizycznych towaru lub niezgodności towaru z umową.
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową lub pisemną, podając opis wady oraz dowód zakupu.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać wymiany towaru na nowy, naprawy lub zwrotu pieniędzy.
Zwroty dokonujemy na adres email:biuro@handlosfera.pl
Dane do zwrotów:Handlosfera.pl, Gutkowo 79a, 11-041 Olsztyn.
VIII. Ochrona Danych Osobowych
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych Klientów i przetwarza je zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz wysyłania informacji marketingowych (za zgodą Klienta).
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
IX. Postanowienia Końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez publikację na stronie sklepu.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia [data] i dotyczy wszystkich zamówień złożonych po tym terminie.